ويندوز فون
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ويندوز فون
نوشته شده در 7 آذر 1389
بازدید : 44
نویسنده : مولوی

ويندوز فون
پس از عرضه گوشي‌هاي هوشمند مبتني بر ويندوزفون7 مايكروسافت در آمريكا مشخص شد كه اين گوشي‌ها فروش بسيار كمي داشته‌اند به طوري كه در روز نخست، تنها 40 هزار گوشي به فروش رسيد.

به گزارش سي‌نت، گوشي‌هاي مبتني بر پلتفرم ويندوزفون7، از طريق AT&T و تي موبايل به بازار آمريكاي شمالي وارد شده‌اند.

شركت مايكروسافت كه پس از يك وقفه طولاني از ارائه ويندوزموبايل 5/6، ويندوزفون7 را عرضه كرده است، مي‌گويد: «بيش از 100 ميليون دلار صرف تبليغات اين سيستم عامل كرده‌ايم.»

هرچند شركت مايكروسافت در اين زمينه هيچ گونه نظري ارائه نكرده، اما به نظر مي‌رسد فروش 40 هزار گوشي مبتني بر ويندوزفون7 در نخستين روز، در مقايسه با فروش 160 هزار گوشي مبتني بر آندروييد توسط گوگل يا فروش 270 هزار گوشي آيفون توسط اپل در سال 2007 رقم پاييني باشد. البته مايكروسافت كه پيشتر در بازار گوشي‌هاي هوشمند پيشرو بوده، هم اكنون سهم كمي از اين بازار دارد اما اميدوار است بتواند با آيفون و گوشي‌هاي مبتني بر آندروييد رقابت كند و سهم ازدست‌رفته بازارش را دوباره به دست آورد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: